Aproximativ 89% dintre cele 92 de milioane de mame europene care accesează zilnic internetul fac cumpărături online, produsele achiziţionate de acestea fiind în mare parte electrocasnice, oferte de vacanţă, haine, accesorii şi produse cosmetice, potrivit unui studiu remis MEDIAFAX.
Pentru că internetul este important pentru mame mai ales atunci când decid să achiziţioneze un brand, 98% dintre ele caută online informaţii despre produsele mărcii pe care doresc să o cumpere.
Potrivit unui studiu Mediascope, mamele europene caută activ cele mai multe informaţii despre următoarele categorii: produse electrocasnice (59%), oferte de vacanţă (57%), haine şi accesorii (57%), produse cosmetice (54%).
De asemenea, 61% dintre mame declară că sunt capabile să aleagă produse şi servicii mult mai bune datorită informării de pe internet.
Însă mamele din Europa apelează la mediul online şi pentru o comunicare rapidă şi eficientă. Astfel, 74% dintre aceste femei declară că ţin mult mai bine legătura cu familia şi prietenii datorită internetului. 83% dintre acestea utilizează e-mail-ul în fiecare zi, în timp ce 59% accesează reţelele de socializare zilnic pentru comunicarea cu ceilalţi (25%), postarea de status-uri (24%), schimbarea pozei de profil (16%) şi încărcarea de fotografii sau de conţinut video (7%).
Acelaşi studiu mai arată că internetul este util mamelor europene pentru administrarea finanţelor şi programarea timpului liber - 45% declară că îşi stabilesc vacanţele şi îşi programează călătoriile mult mai uşor datorită accesului la internet.
Timpul pe care mamele europene îl petrec online a crescut din 2004 până în prezent cu 77%. Astfel, femeile din Europa care au copii petrec 13,8 ore pe săptămână pe internet, activitate devansată doar de privitul la televizor, cu o medie de 17,1 ore pe săptămână.
55% dintre mame preferă să facă