Şeful Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Mircea Pop, a fost ieri la Botoşani, însoţit de directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi (DRDP), pentru a verifica starea drumurilor din judeţ.
Prima arteră inspectată a fost tronsonul ce leagă Botoşaniul de Iaşi, despre care a susţinut că nu este atât de rău cum se aştepta, deşi a recunoscut că este plin de gropi. Potrivit şefului CNADNR, drumul ar putea fi reabilitat începând de anul viitor.
Nici în ce priveşte drumul Botoşani-Suceava nu există mari speranţe că va intra în reparaţii, deşi în campania electorală s-a promis finanţarea tronsonului.
„Cu drumul spre Suceava este mai uşor, pentru că este licitat şi are şi constructor. Să vedem rectificarea din iulie şi, dacă nu vor veni bani în acea perioadă, atunci vor fi cel mai probabil anul viitor”, a susţinut Mircea Pop.
Cele două drumuri nu au mai fost modernizate de peste 40 de ani, în tot acest timp fiind realizate sporadic doar lucrări de întreţinere.
Şeful Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Mircea Pop, a fost ieri la Botoşani, însoţit de directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi (DRDP), pentru a verifica starea drumurilor din judeţ.
Prima arteră inspectată a fost tronsonul ce leagă Botoşaniul de Iaşi, despre care a susţinut că nu este atât de rău cum se aştepta, deşi a recunoscut că este plin de gropi. Potrivit şefului CNADNR, drumul ar putea fi reabilitat începând de anul viitor.
Nici în ce priveşte drumul Botoşani-Suceava nu există mari speranţe că va intra în reparaţii, deşi în campania electorală s-a promis finanţarea tronsonului.
„Cu drumul spre Suceava este mai uşor, pentru că este licitat şi are şi constructor. Să vedem rectificarea din iulie şi, dacă nu vor veni bani în acea peri