Dintre cele 92 de milioane de mame europene care acceseza zilnic Internetul, 89% fac cumparaturi online. Femeile din Europa care au copii cheltuie 542 euro si realizeaza aproximativ 15,3 achizitii intr-o perioada de sase luni.
Studiu Mediascope arata ca 21% din totalul cumparaturilor pe care le fac mamele din Europa cu acces la Internet sunt cumparaturi online.
Internetul este important pentru mame atunci cand iau decizia de a achizitiona un brand. 98% dintre mame se informeaza in prealabil cu privire la produsele pe care intentioneaza sa le cumpere. Mamele europene cauta activ cele mai multe informatii despre urmatoarele categorii: produse electrocasnice (59%), oferte de vacanta (57%), haine si accesorii (57%), produse cosmetice (54%). 61% dintre mame declara ca sunt capabile sa aleaga produse si servicii mult mai bune datorita informarii de pe Internet.
O alta activitate pe care mamele din Europa o desfasoara in mediul online este comunicarea cu ceilalti. 74% dintre aceste femei declara ca tin mult mai bine legatura cu familia si prietenii datorita Internetului. 83% dintre acestea utilizeaza mailul in fiecare zi, in timp ce 59% acceseaza retelele de socializare zilnic. Printre activitatile pe care mamele din Europa le desfasoara pe o platforma sociala zilnic se numara: comunicarea cu ceilalti (25%), postarea de statusuri (24%), schimbarea pozei de profil (16%) si incarcarea de fotografii sau de continut video (7%).
Mamele europene considera ca un alt avantaj al Internetului este faptul ca navigarea online le face viata mai usoara. 47% dintre ele sunt capabile sa isi gestioneze mai bine resursele fianciare, iar 45% declara ca isi stabilesc vacantele si isi programeaza calatoriile mult mai usor datorita accesului la Internet.
Timpul pe care mamele europene il petrec online a crescut din 2004 pana astazi cu 7