Un eveniment orientat preponderent spre zona business şi vânzari, cum era, până în urmă cu nu foarte mult timp, Târgul de Turism al României, a devenit, între timp, o oportunitate foarte bună de promovare pentru autorităţile locale. Primăria Alba Iulia şi Consiliul Judeţean Alba participă împreună la eveniment.
După ce au facut, în urmă cu 3 ani, un pionierat curajos în acest sens, fiind printre primele Unităţi Administrativ Teritoriale care au “ieşit în faţă” la târgurile de turism, echipele Primăriei şi Consiliului Judeţean Alba s-au reunit din nou pentru a le prezenta turiştilor din toată România, dar şi celor străini, atracţiile turistice din Cetatea Alba Carolina şi din întregul judeţ. Promovarea Cetăţii din Alba Iulia la TTR este încă o etapă din faza de sustenabilitate a proiectului “Respiră Aerul Istoriei” implementat şi derulat de municipalitatea locală pe o perioadă de 7 ani.
Eforturi comune, rezultate mai bune
Primăria Municipiului Alba Iulia şi Consiliul Judeţean Alba au decis, şi în acest an, să amenajeze un stand comun, mai mare, mai atractiv şi mai vizibil. “După experienţa pozitivă din 2012, când am avut prima participare comună la TTR, am decis că e cea mai convenabilă variantă, atât din punct de vedere al costurilor, dar mai ales prin prisma expunerii şi deschiderii pe care le oferă un stand mare, profesional, faţă de unul standard. Astfel, vizitatorii, viitorii turişti, au şi un acces mai uşor la mult mai multe informaţii şi materiale de promovare, pentru că două echipe, a noastră şi a colegilor de la CJ, care “trag” împreună pentru aceeaşi cauză, vor face mereu mai mult decât una”, a precizat Mihai Coşer, purtătorul de cuvânt al Primăriei Alba Iulia.
Alina Frăţila, reprezentanta Consiliului Judeţean Alba la eveniment, a spus la rândul sau: “E greu să te “lupti” cu oferte speciale de genul “vacanţe în Grecia l