Autorul, Martin Lindstrom, a incercat un experiment: „Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam –haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou...."
Cumpara carte online si poti beneficia de transport gratuit. Click aici!
Cum si cat a rezistat Lindstrom tentatiilor consumiste, tehnicile comerciantilor de stimulare/manipulare a clientilor identificate de autor in perioada analizata, concluziile experimentului si trucurile de evitare a capcanelor intinse de marketingul modern, sunt informatii care ar putea merita atentia (si banii) cititorului . Sau nu...
La urma urmei, si acesta carte este tot tot un produs de piata pe care incearca autorul sa-l vanda...
Cateva pareri avizate:
„Daca vrei sa inveti cum sa navighezi printre promisiunile desarte privind sanatatea ta pe care marketerii ti le vand si cum sa iei decizii inteligente cu privire la modul in care sa-ti cheltui banii este imperios necesar sa citesti aceasta carte.” - Dr. Mehmet Oz
„Parintii care vor citi aceasta carte isi vor lua lumea in cap. Marketerii priceputi vor lua notite.” - Fortune
„In ultimii cinci ani am citit din scoarta-n scoarta doar doua carti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidenta faptul ca Martin Lindstrom le-a scris pe amandoua.” - Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago
Cumpara carte online si poti beneficia de transport gratuit. Click aici!
Autorul, Martin Lindstrom, a incercat un experiment: „Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. M