Publicitatea TV pentru supermarketuri a crescut cu 95%. Twitter: Peste 7 milioane de mesaje privind alegerea noului Papa. Show-ul Today al NBC, ratinguri din ce in ce mai proaste. Dan Silviu Boerescu va prezenta emisiunea “Bucatarescu”. Editorul “The Sunday People” a fost arestat. Numarul oamenilor care au mers la cinematograf, in crestere cu 15%. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 15 martie.
Mediafax: Twitter: Peste 7 milioane de mesaje privind alegerea noului Papa. Alegerea noului papa Francisc a starnit o avalansa de mesaje pe Twitter. Platforma a inregistrat peste 7 milioane de tweet-uri pe acest subiect, cu o frecventa de 130.000 de mesaje pe minut. “De-a lungul intregii zile, au fost inregistrate peste 7 milioane de tweet-uri referitoare la papalitate. In momentul anuntului (numelui, n.r.) noului papa, de catre cardinalul Jean-Louis Tauran, au fost inregistrate peste 130.000 de tweet-uri pe minut”, arata un mesaj publicat pe blogul Twitter.
The New York Times: Show-ul “Today” al NBC, ratinguri din ce in ce mai proaste. “Today”, show-ul produs de NBC continua sa ramana in spatele show-ului ABC “ Good Morning America”, situatie care persista de 10 luni. Criza ratingurilor a inceput la doar o saptamana dupa ce co-gazda, Matt Lauer, a semnat un contract in valoare de 25 de milioane de dolari pe an cu NBC. Unii dintre angajatii de la “Today” leaga problema audientelor cu Lauer.
Forbes: Publicitatea TV pentru supermarketuri a crescut cu 95%. Primul lant de supermarketuri in topul vizibilitatii la TV este Penny Market, urmat de Lidl si de Real Hypermarket. Campania de promovare intensa de la inceputul anului a plasat Penny Market pe locul 9 in topul clientilor publicitari, obtinand5.255 puncte de audienta. Lidl a obtinut 2.477 puncte de audienta, in timp de Real Hypermarket a acumulat 2.185 puncte de audienta.
KanalD: Dan