Cartile, articolele IT&C si electronicele sunt in topul produselor cu cele mai mari evolutii in preferintele cumparatorilor online din Romania, pe parcursul anului trecut, potrivit datelor inregistrate in 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania si prezentate in premiera in cadrul ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de comert electronic si marketing online.
Produsele IT&C si cele de fashion sunt in continuare cele mai atractive produse pentru cumparatorii online, sunt insa categorii de articole pentru care a crescut exponential interesul.
Cartile pot fi numite surpriza anului 2012, numarul de vanzari crescand cu circa 275% comparativ cu 2011.
Alte cresteri notabile au fost inregistrate pentru segmentul de IT&C (244%), electronice (90%) si fashion (67%).
Valoarea medie a unei vanzari a crescut la 238 de lei (fara TVA), fata de media de 226 lei din 2011 (fara TVA). Copii si cosmetice sunt doua categorii unde valoarea medie a cosului de cumparaturi a evoluat considerabil fata de anul trecut, pana la 252 lei (fara TVA), respectiv 111 lei (fara TVA).
Anul trecut, mai bine de 220 de magazine online si advertiseri au derulat programe de afiliere prin 2Parale. Pe de alta parte, anul a inceput cu putin peste 7.000 de afiliati si a fost incheiat cu 15.000. Piata de afiliere si business-ul 2Parale a crescut intr-un ritm mai accelerat decat piata de comert online. Citeste si:Conferinta: strategii de promovare online prin email marketing si Google AdWordsLIVE-BLOGGING de la ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de e-commerceRezumat ecomTIM: Cele mai interesante declaratii despre comertul electronic
“A fost un an in care ne-am concentrat pe optimizarea rezultatelor pentru partenerii nostri, pe dezvoltarea portofoliului si stimularea super afiliatilor prin competitii cu premii in valoare de peste 22.000 de euro. Si r