Giuseppe Castaldi, italianul care are în subordine afacerile de 1-1,5 miliarde de dolari ale 3M din 31 de ţări din Europa Centrală şi de Est, spune că pentru România are cele mai ambiţioase planuri de creştere din regiune, de plus 10-15% anul acesta şi de dublarea afacerilor „într-o perioadă scurtă de timp“.
„România are potenţial pentru a deveni o parte mai importantă a companiei din Europa Centrală şi de Est şi să crească substanţial. Dacă ne uităm la vânzările din România, cred că sunt patru ţări care au vânzări mai mari în regiune“, a declarat pentru ZF Castaldi, care are o experienţă de 32 de ani în cadrul gigantului american.
Compania are în portofoliu produse ca Scotch Brite, Post-It Notes, dar şi produse folosite în stomatologie sau accesorii pentru industria auto. 3M are în România o unitate de producţie unde fabrică bureţii Scotch-Brite şi afaceri de 47,5 mil. euro în 2012, însă are planuri de extindere a businessului şi se concentrează pe creşterea cotei de piaţă. Cu toate acestea, România este a cincea ţară din zonă ca nivel al afacerilor, după ţări ca Rusia, Turcia, Polonia sau Cehia.
Giuseppe Castaldi, italianul care are în subordine afacerile de 1-1,5 miliarde de dolari ale 3M din 31 de ţări din Europa Centrală şi de Est, spune că pentru România are cele mai ambiţioase planuri de creştere din regiune, de plus 10-15% anul acesta şi de dublarea afacerilor „într-o perioadă scurtă de timp“.
„România are potenţial pentru a deveni o parte mai importantă a companiei din Europa Centrală şi de Est şi să crească substanţial. Dacă ne uităm la vânzările din România, cred că sunt patru ţări care au vânzări mai mari în regiune“, a declarat pentru ZF Castaldi, care are o experienţă de 32 de ani în cadrul gigantului american.
Compania are în portofoliu produse ca Scotch Brite, Post-It Notes, dar şi produse folosite în stomatol