Un site de întâlniri pentru adulţi doreşte să „boteze“ un orăşel din California cu propriul nume, informează corriere.it. Pentru a marca aşa cum se cuvine zece ani de activitate, SugarDaddie.com, un site specializat în întâlniri între domni trecuţi de vârsta a treia, cu un cont frumuşel în bancă şi tinere atrăgătoare, a oferit 11,65 milioane de dolari pentru a sponsoriza orăşelul Woodside, o bogată localitate californiană aflată la 20 de minute de Palo Alto, unde locuiesc numeroşi oameni de afaceri din Silicon Valley. În schimbul sponsorizării, oraşul ar trebui să poarte numele SugarDaddie.com pentru următorii zece ani şi, în plus, ar trebui schimbate numele tuturor clădirilor guvernamentale, începând cu primăria şi până la biblioteca publică. Propunerea prevede ca Woodside să confere cheile oraşului lui Steve Pasternack, administratorul delegat al site-ului, precum şi ridicarea în centrul oraşului a unei statui a lui Hugh Hefner, fondatorul PlayBoy şi simbolul aşa-numiţilor „sugar daddy“, bărbaţii trecuţi de prima tinereţe care apelează la serviciile unor domnişoare mult mai tinere şi mai atrăgătoare, oferindu-le în schimb bani sau cadouri. Apărut în 2003, SugarDaddie.com intermediază întâlnirile între domnii care au un venit de peste 100.000 de dolari cu tinerele seducătoare şi dornice de bani. De menţionat că nu este vorba întotdeauna de intermedierea de relaţii pur sexuale, dar de multe ori întâlnirile se pot rezuma la cine, călătorii sau excursii cu prietenii, răsplătite în mod generos. Site-ul care are peste 200.000 de membri a mai încercat în urmă cu câteva săptămâni să sponsorizeze oraşul Sugar Land, din Texas, oferind într-o primă fază 500.000 de dolari, pentru ca mai apoi oferta să ajungă la 4,65 milioane de dolari. În ambele cazuri însă, ofertele au fost categoric respinse de primarul James Thompson.
Acum a venit rândul oraşului Woodside, care a