"Ein Mann, ein Wort"
Fără scenă, dar tot artişti
- Ai fost una dintre cele mai îndrăgite voci ale generaţiei '80, apoi, alături de soţul tău, Dan Kreimerman, aţi devenit unul dintre cele mai simpatizate cupluri de cântăreţi de la noi. Însă, la puţin timp după Revoluţie, aţi tras amândoi cortina şi v-aţi retras... Ce faceţi?
- Da, ne-am retras de mult. Nu ne mai ocupăm de vreo optsprezece ani de lucruri publice, dar nu simt deloc dorinţa de a fi în faţă, în ochii lumii. De altfel, nici când meseria mea era aceea de cântăreaţă nu mi-a plăcut să insist, să forţez lucrurile. Doar ce vine de la sine e preţuit şi binevenit. În prezent, eu şi soţul meu, Dan Kreimerman, ne ocupăm cu producţia de publicitate, avem un studio unde înregistrăm partea audio a reclamelor, ba chiar şi o parte din cea video. Am norocul să pot face aceste lucruri acasă, ceea ce îmi îngăduie să fiu prezentă alături de băieţii mei sau să mă ocup şi de lucruri gospodăreşti. Am făcut această alegere în urmă cu 18 ani şi mă felicit pentru ea, am o viaţă bună şi liniştită.
- Totuşi, de ce această schimbare de carieră, când erai atât de iubită de public?
- Industria muzicii, la fel ca şi alte zone artistice, ascunde multe lucruri urâte în spatele strălucirii ei, dedesubturile ei sunt urâte şi cer rezistenţă ca să învingi. Nici vorbă să ne fi simţit daţi deoparte, nu am păţit ceva anume, ci, pur şi simplu am ajuns la concluzia că o altă carieră era mult mai potrivită pentru noi. Dor de scenă? Câteodată, recunosc că am nostalgii. Dar rar de tot. Şi, oricum, munca noastră în studio are destul de multă legătură cu ceea ce făceam înainte. E tot un domeniu artistic, ne folosim zi de zi cunoştinţele muzicale, în plus, e incitant, pentru că fac mereu lucruri noi, de creaţie. Am ocazia să fiu câteodată regizor, câteodată textie