Potrivit unui comunicat al Pro TV, televiziunea care a transmis returul de aseara de la Londra, in „minutul de aur” al partidei, la ora 22:51, peste 5.000.000 de telespectatori la nivel national se uitau la meci la acest post.
Pe publicul comercial, partida a obţinut 25,4 puncte de rating şi 48,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, înregistra de aproape 8 ori mai puţin, respectiv 3,2 puncte de rating şi 6,1 procente din cota de piaţă.
Pe publicul din mediul urban diferenţa a fost de aproape 10 ori mai mare: 23,7 puncte de rating şi 44,3% cotă de piaţă erau de partea Pro TV, în timp ce Antena 1, întregistra cifre infime: 2,5 puncte de rating şi 4,6 procente din cota de piaţă, potrivit sursei citate.
sursa foto: evz.ro
Potrivit unui comunicat al Pro TV, televiziunea care a transmis returul de aseara de la Londra, in „minutul de aur” al partidei, la ora 22:51, peste 5.000.000 de telespectatori la nivel national se uitau la meci la acest post.
Pe publicul comercial, partida a obţinut 25,4 puncte de rating şi 48,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, înregistra de aproape 8 ori mai puţin, respectiv 3,2 puncte de rating şi 6,1 procente din cota de piaţă.
Pe publicul din mediul urban diferenţa a fost de aproape 10 ori mai mare: 23,7 puncte de rating şi 44,3% cotă de piaţă erau de partea Pro TV, în timp ce Antena 1, întregistra cifre infime: 2,5 puncte de rating şi 4,6 procente din cota de piaţă, potrivit sursei citate.
sursa foto: evz.ro