Zero bani, zero know-how - acestea au fost ingredientele primelor bijuterii Malvensky. Acum, când vânzările se apropie de 40.000 de euro, Malvina Cervenschi caută cea mai bună formulă de extindere - şi nu duce lipsă de idei
În urmă cu un an, vocabularul Malvinei Cervenschi – cunoscută publicului larg de la pupitrul ştirilor TVR – era încă populat de cuvinte precum deadline, burtieră sau breaking news. A renunţat a televiziune, iar acum, studiile de piaţă şi planul de afaceri sunt lumea ei. Foarte pe scurt, „era o seară de primăvară, în urmă cu trei ani“, îşi aminteşte Malvina de momentul în care şi-a pus dorinţa de a fi propriul ei manager. Atunci a vândut, cu 200 de lei, primele două brăţări create de ea – „Aveam două pandantive pe care le-am pus pe şnur roşu şi le-am lăsat în atelierul prietenei mele, designerul Andreea Constantin (deţine brandul Rhea Costa – n.r). Nu erau branduite, nu erau împachete în niciun fel (...) mi s-a confirmat faptul că nu exista pe piaţa locală a bijuteriilor această brăţară cu şnur roşu, pe care eu o găseam în stăinătate fie la preţul de doi euro, fie la 200-300 de euro, în magazine renumite, şi a doua zi m-am apucat serios de treabă“, povesteşte ea.
Încet-încet „am construit brandul Malvensky, povestea din spatele lui, modalitatea de împachetare“. Îi place să creadă că brățările ei, pe fir roșu, sau alte culori, cerceii şi lănţişoarele îndeplinesc dorințe – „prin mesajul «Make a wish and let it happen», inscripţionat pe fiecare plic în care este împachetată o bijuterie Malvensky, încercăm să transmitem faptul că dorințele devin realitate atunci când le acorzi atenție“, arată Malvina Cervenschi de ce sunt bijuteriile ei altfel decât altele.
În paralel, a diversificat oferta de produse: a creat două colecţii de bijuterii „M by Malvina“ și „My First Diamond“ (se vinde exclusiv în magazinul Diamon