75 de sălăjeni au depus, în primele luni ale anului, reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Cele mai multe reclamaţii depuse vizează serviciile de cablu şi satelit, internet, telefonie fixă şi mobilă, dar şi serviciile financiar bancare.
Numărul reclamaţiilor depuse de sălăjeni la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului este în continuă creştere. Cel puţin asta arată datele prezentate de conducerea instituţiei în cadrul unei conferinţe de presă din care reiese că în primele două luni ale anului în curs a fost înregistrat un număr de 75 de reclamaţii şi sesizări. Dorina Rednic, comisar şef adjunct în cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, a declarat că cele mai reclamate servicii şi produse au fost cele de cablu şi satelit, internet, telefonie fixă şi mobilă, unde s-au depus 30 de sesizări. Printre reclamaţiile depuse de sălăjeni s-au numărat însă şi cele legate de comenzile on-line, servicii de transport persoane, servicii financiar bancare sau produse nealimentare şi de folosinţă îndelungată. În ceea ce priveşte acţiunile de control întreprinse de comisarii sălăjeni în primele două luni ale anului, Dorina Rednic a precizat că în total au fost realizate 277 de asemenea acţiuni, din care 75 pentru cercetarea şi soluţionarea unor sesizări şi reclamaţii primite de la consumatori. Cu ocazia controalelor efectuate au fost verificaţi 202 operatori economici, la un număr de 106 constatându-se abateri de la prevederile legale cu privire la protecţia consumatorului. Urmare a deficienţelor constatate au fost aplicate 111 sancţiuni contravenţionale, în valoare de peste 70.000 de lei.
75 de sălăjeni au depus, în primele luni ale anului, reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Cele mai multe reclamaţii depuse vizează serviciile de cablu şi satelit, int