Pe publicul comercial din mediul urban, emisiunea difuzată aseară ocupă locul al 3-lea ca audienta in istoria monitorizarii TV, dupa meciurile Rapid - Steaua si Middlesbrough - Steaua din Europa League din 2006.
“Romanii au talent” a înregistrat un nou record de audienta. Emisiunea de ieri, a fost cea mai vizionata editie de la lansare si pâna acum atit la nivelul publicului comercial, cit si al intregului public din mediul urban.
Editia de aseară a inscris un nou record absolut, obtinând cele mai bune cifre de audienta de la lansarea sa în urmă cu doi ani, atât la nivelul publicului comercial din mediul urban, cât si la nivelul intregului public din mediul urban.
In minutul de maxima audienta de la 22.08 emisiunea “Romanii au talent” era urmarita de aproape 7 milioane de romani, iar in minutul de la 22.53, show-ul de la ProTv inregistra pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse intre 18-49 de ani, un vârf de audienta de 37,3 puncte de rating si o cota de piata de 70,5% cota de piata, de 18 ori mai mare decât cea inregistrata de Antena 1 – 2,9 puncte de rating si 5,5% cota de piata.
Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv a fost lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public. Audienta medie inregistrata de show-ul difuzat intre 20.31 – 22.55 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse intre 18-49 de ani a fost una record de 29,5 puncte de rating si a atins o cota de piatade 55,6 procente.
“Romanii au talent” a fost lider de piata absolut si la nivelul intregii tari cu o audienta medie 29,0 puncte de rating si o cota de piata de 47,3 procente, fiind urmarita in medie de peste 5 milioane si jumatate de romani. Originalitatea şi talentul românilor depăşesc limitele imaginatiei, fie că vorbim despre dans, numere de dresaj, acrobatii, muzica, magie sau numere co