Deschiderea propriului studio de make-up - în 2009, deci, în vremuri de criză -, a fost primită cu ridicări de sprâncene, dar businessul Mariei Păuna a ajuns la 200.000 de euro şi e gata să treacă la nivelul următor: cel al francizelor. Doritori?
„În 10 -15 ani vor fi mult mai multe saloane specializate strict pe un anumit serviciu de înfrumuseţate - make-up, coafură/frizerie, manichiură/pedichiură, cosmetică etc (...) aşa cum se întâmplă deja în Europa şi America. Iar genul acesta de afacerecreşte (mai ales) prin alţi antreprenori“, îşi explică Maria Păuna, proprietara primului studio exclusiv de make-up şi servicii pentru sprâncene deschis în ţară, decizia de a-şi creşte business-ul de nişă prin francize.
În termeni de notorietate, Maria Păuna este semnătura de care multe dintre vedetele showbizului românesc îşi condiţionează machiajul pentru editoriale foto sau apariţii publice. Altfel spus, şi-a creat o clientelă bine definită, formată în principal din artişti, inclusiv stăini care vin să concerteze în ţară (printre care Sting, Gabriella Cilmi, Alanis Morisette), politicieni, sportivi şi oameni de afaceri. În termeni de business, Maria Păuna înseamnă un studio de machiaj normal şi semipermanent – „Maria Păuna – Make up your mind”, plus prima Academie deTraining şi Coaching de Frumuseţe (ATCF) din ţară, care caută să-şi crească încasările – ajunse, anul trecut, la 200.000 de euro. Cum, mai exact? În afară de cedarea unui pachet de acţiuni, Maria se gândeşte şi la o altă variantă de parteneriat: "Pot să dau doar numele şi să-mi iau un procent”, spune ea. Face o paranteză:“Nu va imaginaţi că e uşor să fii în pielea mea. Sunt şi dezavantaje”, se confesează make-up artistul, cu un zâmbet uşor ironic în colţul gurii, referindu-se la faptul că, spre deosebire de cea mai mare parte a competitorilor, simplul fapt că şi-a transformat numele în brand a crea