Specialist in securitate online: “Internetul este un stat supravegheat”. Publicitatea TV, impartita intre Intact si Pro TV. O fotografie din Romania, in albumul Europe`s Photos of the Week. Presa britanica despre moldovenii care vor emigra cu pasapoarte romanesti. SpainMedia lanseaza Forbes in varianta spaniola. Un editor de la Reuters.com, acuzat de oferirea de ajutor hackerilor. Jurnalistul Rares Bogdan a castigat procesul cu “taxa lui Blejnar”. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 18 martie.
Adevarul: Specialist in securitate online: “ Internetul este un stat supravegheat”. Bruce Schneier, criptograf si specialist american din domeniul securitatii online, numeste internetul un stat “supaveheat”. Acesta acuza marile firme de strangerea datelor utilizatorilor. “Google ne urmareste pe paginile proprii si pe cele la care are acces, Facebook face la fel, Apple urmareste iPad-ul si iPhone-ul. Un reporter a folosit o unealta numita Collusion ca sa vada cine il urmareste, si a aflat ca 105 de companii l-au urmarit in 35 de ore”, a afirmat Schneier
Forbes: Publicitatea TV, impartita intre Intact si Pro TV. Pro TV S.A., parte a Central European Media Enterprises, a inregistrat în primele două luni ale anului o cotă de 32% din piata de publicitate TV, calculata pe targetul comercial, in timp ce trustul Intact detine o cota de 27%. Grupul Pro TV S.A. (Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro, Acasă Gold) a furnizat, pentru reclamele difuzate, un volum de audienta de 86.282 puncte de audienta pe segmentul 18 – 49 de ani, urban. Trustul Intact (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia, GSP TV) a furnizat un numar de 73.776 puncte de audienta pe targetul comercial. In ciuda acestor date, bugetul de audienta livrat de Pro TV S.A. este cu 13,3% mai mic decat in aceeasi perioada a anului trecut, in cazul grupului Intact fiind mai redus cu 5