Vineri, 15 martie, a avut loc cea de-a VIII-a editie a evenimentului Cafeneaua Publica organizat de Fundatia Comunitara Iasi. Invitatul special, Beatrice Rancea, Manager al Operei Nationale Romane Iasi, alaturi de Anca Buzea, reprezentant al Muzeului Literaturii Romane le-au impartasit celor peste 70 de participanti povesti de succes despre implementarea de strategii de marketing si comunicare pentru institutiile de cultura iesene.
Celor doi invitati li s-a alaturat si Mihai Pintilei, Manager la Teatru Fix, cel care a prezentat publicului conceptul acestui teatru, precum si planurile de viitor. Cu ocazia evenimentului, Mihai Pintilei a primit din partea Fundatiei Comunitare Iasi diploma „Sunt un om mare”, acordata pentru o initiativa ce reuseste sa trezeasca spiritul comunitar cultural in randul tinerilor.
Unul dintre obiectivele Cafenelei Publice este sa incurajeze actul de a dona, precum si spiritul de initiativa in comunitate. La aceasta editie, trei echipe formate din studenti, masteranzi si absolventi ai universitatilor Al. I. Cuza si Gh. Asachi au venit cu propuneri de campanii de promovare pentru Muzeul Literaturii Romane.
Echipa North Eastern Architect a fost declarata castigatoarea serii datorita elementului neconventional integrat in campania lor: instalarea unei constructii in miniatura reprezentand Muzeul Literaturii Romane in puncte cheie din orasul Iasi.
Editia a VIII-a a Cafenelei Publice a strans din partea participantilor suma de 380 lei, suma ce va fi dublata de Fundatia Comunitara Iasi si va fi acordata echipei castigatoare. De asemenea, conform declaratiilor Muzeului Literaturii Romane, se va pastra o legatura stransa cu toate echipele participante, incercand a se gasi o varianta optima de colaborare pentru implementarea de elemente din fiecare proiect prezentat.
Partenerul permanent al evenimentului Cafeneaua P