Între New York şi Bucureşti, între televiziune şi designul accesoriilor vestimentare, existenţa unei femei speciale şi sensibile, cum este Malviva Cservenschi, se condensează în magma ideii de “frumos ancestral”, reaşezat în tiparele mileniului trei. Maramele şi iile mătuşilor şi bunicelor au inspirit-o tot atât de mult pe cât l-a inspirit pe Brâncuşi sculptura în lemn a strămoşilor săi ţărani. Nu e de mirare, deci, că la puţină vreme după ce a lansat la New York colecţia de “Marame”, pregăteşte un eveniment în centrul căruia se vor afla bijuterii inspirate de… sculpturile lui Brâncuşi!
Până atunci, însă, pe 20 martie, în cadrul galei organizaţiei Hopes and Homes for Children – HHC (ce va avea loc la Ateneul Român), Malvina Cservenschi propune un pandantiv special Wings of Hope, colecţie din vânzarea căreia un procent va fi pentru un proiect caritabil.
Când, cum şi de ce aţi hotărât să vă “dublaţi” cariera în televiziune cu una de designer?
Această decizie am luat-o în momentul în care mi-am dat seama că îmi doresc să am un business propriu. Aş spune mai degrabă că mi-am dublat cariera în televiziune cu una de antreprenor. Am o latură creativă foarte dezvoltată, însă cea mai mare provocare a fost să construiesc exact acel lucru care nu există pe piaţa românească, să-i conturez o poveste, să-i ofer o identitate convingătoare şi atrăgătoare şi să-l transform într-un produs dorit de cât mai multă lume. Cred că acel "tipping point" - momentul în care am hotărât să merg pe un alt drum - a venit de la convingerea că, în viaţă, parcurgi mai multe etape, te transformi, te motivează lucruri noi şi diferite şi atunci e firesc să faci schimbări în funcţie de ceea ce descoperi că-ţi place. Fiecare dintre noi se naşte cu un talent pe care trebuie să şi-l descopere în timp şi pe care are posibilitatea să-l transforme într-o resursă. Aproape doi an