Pro TV a fost lider de audienţă, pe toate segmentele de public, duminică, cu emisiunea de anchete jurnalistice "România, te iubesc!", marcă a Ştirilor Pro TV, precum şi cu filmul despre apocalipsă "2012", potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de televiziune.
Ancheta realizată de corespondentul Ştirilor Pro TV Alex Dima "Hackerville românesc", difuzată duminică în emisiunea "România, te iubesc!", s-a situat primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, pe toate segmentele de public.
Astfel, în intervalul orar 18.02 - 18.58, atunci când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 7,3 puncte de rating şi 18,3 procente din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 4 puncte de rating şi 10% cotă de piaţă.
Şi publicul din mediul urban a spus ieri "România, te iubesc!", iar Pro TV a obţinut, în medie, 6,4 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care ocupa şi de această dată locul al doilea, cu un rating de 4,7 puncte şi 10,3 procente din cota de piaţă.
Totodată, duminică seară, producţia "2012", difuzată de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public.
Potrivit Kantar Media, filmul difuzat de Pro TV în intervalul 20.31 - 23.29 a obţinut la nivelul publicului comercial o audienţă medie de 13,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,6%, în timp ce emisiunea "România dansează", difuzată de Antena 1, a obţinut în acelaşi interval 11,6 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă.
Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul întregului public din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu 10,8 puncte de rating şi 19,5 procente cota d