Nimeni nu mai este în faţa televizorului atunci când sunt difuzate reclame
Prin plasare de produse, momentul publicitar coincide cu cel în care telespectatorul este atent
Tehnologia a făcut ca acest instrument de marketing să treacă la alt nivel - au apărut programe speciale care fac totul digital
În ultima vreme, o problemă importantă cu care se confruntă companiile care investesc în publicitate este reprezentată de faptul că nimeni nu mai este în faţa televizorului atunci când sunt difuzate reclamele lor. Audienţa pare să evite calupurile publicitare.
De aici, a apărut întrebarea dacă mai merită să investească sume importante pentru promovare având în vedere că mesajul lor publicitar nu prea ajunge la publicul ţintit.
Pentru a preveni alocarea unor fonduri care nu aduc rezultatele dorite, oamenii din marketing au început să prefere din ce în ce mai mult plasarea de produse în emisiune sau filme.
"Plasarea de produse este foarte utilă pentru că momentul publicitar coincide cu momentul în care telespectatorul este în faţa televizorului", a explicat, într-un interviu pentru Curierul Naţional, Gabriel Guriţă, managing director al agenţiei de publicitate virtuală Magic Ads. El a adăugat că în pauzele publicitare deseori oamenii pleacă din faţa televizorului sau schimbă programul.
Tehnologia a făcut ca plasarea de produse, care datează de peste un secol, să treacă la alt nivel: de câţiva ani, există programe speciale care fac totul digital.
În România, până acum nu a existat o astfel de tehnologie, însă la începutul acestui an a apărut şi în ţara noastră o agenţie care se ocupă de plasarea produsele virtual.
"Dacă îţi apare publicitatea virtuală exact într-un moment în care se desfăşoară ceea ce îţi place ţie nu mai pleci, chiar din contră eşti atent", a continuat Gabriel Guriţă.
"Pot să pun o sticl