Festivalul Internațional „George Enescu” va fi promovat în cursul acestui an în zone cheie ale Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ din Bucureşti
În cadrul campaniei, spotul este difuzat pe 52 de ecrane orizontale digitale amplasate în zone cheie ale Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ din Bucureşti. Campania se va derula până pe 31 decembrie 2013, rolul său fiind de a promova cel mai important eveniment cultural din România pentru publicul străin și român, atât ca atracție pentru turiști, cât și ca imagine pozitivă de țară, precum și de a consolida noua identitate de brand a Festivalului.
Aproximativ 500.000 de persoane de naţionalitate română sau străină, care pleacă, sosesc sau tranzitează aeroportul Otopeni pot să fie informate despre ediţia din 2013 a Festivalului Internațional George Enescu, prin intermediul unei campanii derulate de ARTEXIM în parteneriat cu grupul Spectacular, aflat în top cinci companii de outdoor din ţară. Spotul de promovare al Festivalului este realizat în condiţii video excepţionale, de echipa de creație a Festivalului, Ioana Gheorghiu și Rober Blaj, în două versiuni, în limba engleză şi în limba franceză, şi are ca fundal sonor Sonata nr. 3 pentru vioara şi pian in La minor, op. 25, de George Enescu.
„Așa cum Festivalul Internațional George Enescu este o ușă deschisă către lume, care conectează România la cele mai renumite circuite culturale internaționale, ne-am dorit ca imaginea Festivalului să se vadă și la principala poartă de intrare în România, Aeroportul Otopeni. Lansăm această campanie acum – mai devreme decât am intenționat inițial – și ca un răspuns față de impactul negativ pe care îl pot avea asupra imaginii României experiențele celor care au probleme cu taxiurile la Otopeni, experiențe despre care s-a vorbit în ultima vreme intens. Noi nu putem organiza taxiurile, dar putem arăta călătorilor că la noi