Compania E.ON România a anunțat că există un nou canal menit să faciliteze achitarea facturilor de gaze naturale, energie electrică și a celor de servicii, punând la dispoziția clienților și punctele de plată din cadrul stațiilor de carburanți OMV.
Astfel, în baza parteneriatului încheiat cu Westaco, începând cu luna februarie a acestui an, noul canal de plată a facturilor este disponibil în 160 de benzinării din întreaga țară. Acesta vine în completarea soluțiilor de plată oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Țiriac, Banca Comercială Carpatica, Creditcoop, PayPoint și Payzone. Facturile mai pot fi achitate și prin intermediul terminalelor BRD – Groupe Société Générale din incinta Centrelor de Relații cu Clienții E.ON. Totodată, consumatorii casnici pot accesa portalul E.ON Myline, prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro , care permite, între altele, vizualizarea facturilor, primirea facturii electronice în baza unei opțiuni exprimate în acest sens, precum și plata facturilor. Pentru achitarea facturilor prin intermediul canalelor de plată puse la dispoziția clienților de către E.ON nu se percep comisioane.
Compania E.ON România a anunțat că există un nou canal menit să faciliteze achitarea facturilor de gaze naturale, energie electrică și a celor de servicii, punând la dispoziția clienților și punctele de plată din cadrul stațiilor de carburanți OMV.
Astfel, în baza parteneriatului încheiat cu Westaco, începând cu luna februarie a acestui an, noul canal de plată a facturilor este disponibil în 160 de benzinării din întreaga țară. Acesta vine în completarea soluțiilor de plată oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Țiriac, Banca Comercială Carpatica, Creditcoop, PayPoint și Payzo