Alături de bijuterii, pantofii se află în topul celor mai iubite accesorii de femei, numărul acestora nefiind niciodată suficient. Şi dacă în trecut încălţămintea avea un rol strict practic, acum pantofii se pot transforma într-o adevărată operă de artă, fiind elementul-cheie al întregii ţinute…
Designerul Ana Pârvan este, pur şi simplu, îndrăgostită de munca sa, iar povestea ei poate servi drept exemplu pentru cei care vor să-şi împlinească un vis. În urmă cu mai mulţi ani, a rămas fără loc de muncă, urmare a reducerii personalului din domeniul comercial. După încercări nenumărate de a se angaja în acelaşi domeniu în care lucrase până atunci, a fost nevoită să accepte oferta unei vecine, aceea de a lucra într-o cizmărie. Acolo a intrat prima dată în contact cu secretele din spatele pantofilor pe care îi văzuse de mii de ori prin vitrinele magazinelor. Şi tot acolo şi-a cunoscut şi viitorul soţ, care, văzând-o pasionată de acest domeniu, i-a arătat câteva dintre dedesubturile meseriei.
Pantofii, o afacere de familie
Nu peste mult timp, cizmăria s-a închis, iar cei doi au luat hotărârea de a începe un business propriu, bineînţeles cu pantofi. Au pus ban lângă ban şi cu ajutorul familiei şi al prietenilor au cumpărat minimumul de utilaje necesare producţiei. Un an au muncit doar ei din greu vânzând creaţiile din om în om şi din recomandare în recomandare, iar când au tras linie şi-au dat seama că planurile lor n-au dat greş. Şi aşa şi-au închiriat în Bucureşti un spaţiu propriu necesar producţiei îşi au angajat primii lucrători. Se întâmpla în 2009. Patru ani mai târziu, Ana Pârvan se poate mândri cu 15 angajaţi, mii de perechi pe pantofi vândute în magazinele din ţară şi Republica Moldova şi contracte ferme cu importanţi furnizori de pielărie din Italia.
Pantofii custom made, o garanţie a calităţii
@N_P