Organizația Telecentre-Europe derulează în perioada 18 – 24 martie 2013 campania Get Online Week, o campanie de incluziune digitală care se va desfășura în aproximativ 10.000 de telecentre – biblioteci publice, ONG-uri, școli și organizații educaționale, amplasate atât în mediul rural cât și în mediul urban. La nivel european, campania este susținută de către Alianța Get on line week – un grup format din Accenture, Liberty Global și Microsoft.
Evenimentul de lansare al ediției 2013 a avut loc la Bruxelles în data de 5 martie în cadrul conferinței „Grand Coalition for Digital Jobs”, și a fost deschis de către Ian Clifford în calitate de co-fondator, în timpul sesiunii de conștientizare asupra importanței pe care o au dobândirea competențelor digitale și în principal direcționarea tinerilor către specializările din domeniul TIC astfel încât aceștia să urmeze o carieră în domeniul IT.
În România, campania denumită generic Hai pe net! este coordonată de Fundaţia EOS în parteneriat cu ANBPR – Asociația Națională a Bibliotecarilor și Bibliotecilor publice din România (www.anbpr.org.ro). Obiectivul campaniei de anul acesta este acela de a aduce online peste 10.000 de români în oricare din locațiile de tip telecentru din țară, persoane care fie nu au folosit niciodată internetul, fie nu au utilizat e-servicii online (ex. cumpărături sau plăți online, cursuri de formare profesională online, participare în comunități sociale virtuale, etc.). De asemenea, aceasta se axează foarte mult pe implicarea tinerilor în activitățile derulate pe parcursul întregii campanii, în vederea creșterii șanselor de angajare ale acestora pe piața muncii prin dobândirea de competențe TIC cât mai bune.
„Hai pe net” la Școala „Avram Iancu” din Unirea
La Telecentrul Școala Gimnazială “Avram Iancu” Unirea (director-prof. Moldovan Florina) având ca parteneri Primăria comunei Uni