Noul timbru de mediu pe care proprietarii îl plătesc la înscrierea maşinii în circulaţie a dat bătăi de cap administrațiilor fiscale, odată cu intrarea în vigoare la finele săptămânii trecute. La Administrația Finanțelor Publice din Sfântu Gheorghe, programul prin care se plătea taxa pentru acest timbru nu a funcționat deloc vineri dimineață, însă potrivit directorului Ambrus Attila, problema a fost remediată rapid.
„A fost o problemă ce a ținut de softul de la Centru, însă s-a remediat în câteva ore. În ceea ce privește plățile, au venit foarte mulți nemulțumiți de acest nou timbru, printre care unii care și-au înmatriculat mașinile joi și nu au mai apucat să intre în sistem, așa că tot au trebuit să plătească timbrul”, a explicat Ambrus.
Potrivit acestui timbru de mediu, proprietarii vor plăti diferențiat, în funcție de mașina deținută. Spre exemplu, proprietarii de automobile Euro 3 și Euro 4 vor achita o taxă cu 10 la sută mai mare decât fosta taxă auto, iar cei care au mașini mai vechi, mai poluante, non Euro, Euro 1 sau Euro 2 vor plăti cu până 90 la sută mai puțin.
Noul timbru de mediu pe care proprietarii îl plătesc la înscrierea maşinii în circulaţie a dat bătăi de cap administrațiilor fiscale, odată cu intrarea în vigoare la finele săptămânii trecute. La Administrația Finanțelor Publice din Sfântu Gheorghe, programul prin care se plătea taxa pentru acest timbru nu a funcționat deloc vineri dimineață, însă potrivit directorului Ambrus Attila, problema a fost remediată rapid.
„A fost o problemă ce a ținut de softul de la Centru, însă s-a remediat în câteva ore. În ceea ce privește plățile, au venit foarte mulți nemulțumiți de acest nou timbru, printre care unii care și-au înmatriculat mașinile joi și nu au mai apucat să intre în sistem, așa că tot au trebuit să plătească timbrul”, a explicat Ambrus.
Potrivit acestui t