Pacienții internați la Spitalul Municipal de Urgență Roman vor fi informați cu privire la toate drepturile și obligațiile pe care le au când se adresează instituției sanitare.
La sfârșitul săptămânii trecute, Comitetul Director al spitalului a avizat și aprobat o serie de proceduri noi referitoare la informarea pacienților și vizitatorilor, proceduri necesare pentru obținerea acreditării.
“Sunt foarte multe proceduri noi, cum ar fi consimțământul informat al pacientului, ghiduri pentru pacienți și aparținători, proceduri pentru carantină, regulamentul pentru externarea pacientului, regulamentul de acces al pacientului și personalului medical la fișa medicală. Toate aceste aspecte vor fi implementate în fiecare secție, mai ales că s-au stabilit foarte clar și competențele asistenților medicali”, a declarat medicul Cătălina Pălăncianu, managerul interimar al spitalului. Potrivit acesteia, în ceea ce privește chestionarele de satisfacție pe care trebuie să le completeze pacienții la externare, ele vor fi evaluate perioadic, pentru a vedea dacă investițiile care s-au făcut în ultima perioadă, cel puțin pe partea hotelieră, sunt suficiente peintru mulțumirea pacienților.
Pacienții internați la Spitalul Municipal de Urgență Roman vor fi informați cu privire la toate drepturile și obligațiile pe care le au când se adresează instituției sanitare.
La sfârșitul săptămânii trecute, Comitetul Director al spitalului a avizat și aprobat o serie de proceduri noi referitoare la informarea pacienților și vizitatorilor, proceduri necesare pentru obținerea acreditării.
“Sunt foarte multe proceduri noi, cum ar fi consimțământul informat al pacientului, ghiduri pentru pacienți și aparținători, proceduri pentru carantină, regulamentul pentru externarea pacientului, regulamentul de acces al pacientului și personalului medical la fișa