E.ON le propune consumatorilor un nou canal de facilitare a achitarii facturilor de gaze naturale, energie electrica si a celor de servicii. Astfel, vor fi puse la dispozitia clientilor si punctele de plata din cadrul statiilor de carburanti OMV.
„In baza parteneriatului incheiat cu Westsaco, incepand cu luna februarie a acestui an, noul canal de plata a facturilor este disponibil in 160 de benzinarii din intreaga tara. Acesta vine in completarea solutiilor de plata oferite de BRD - Groupe Société Générale, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Tiriac, Banca Comerciala Carpatica, Creditcoop, PayPoint si Payzone. Facturile mai pot fi achitate si prin intermediul terminalelor BRD - Groupe Société Générale din incinta Centrelor de Relatii cu Clientii E.ON. Totodata, consumatorii casnici pot accesa portalul E.ON Myline, prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro, care permite, intre altele, vizualizarea facturilor, primirea facturii electronice in baza unei optiuni exprimate in acest sens, precum si plata facturilor”, precizeaza reprezentantii Companiei E.on. Acestia mai mentioneaza ca pentru achitarea facturilor prin intermediul canalelor de plata puse la dispozitia clientilor de catre E.ON nu se percep comisioane. (Aurora Dimitriu) E.ON le propune consumatorilor un nou canal de facilitare a achitarii facturilor de gaze naturale, energie electrica si a celor de servicii. Astfel, vor fi puse la dispozitia clientilor si punctele de plata din cadrul statiilor de carburanti OMV.
„In baza parteneriatului incheiat cu Westsaco, incepand cu luna februarie a acestui an, noul canal de plata a facturilor este disponibil in 160 de benzinarii din intreaga tara. Acesta vine in completarea solutiilor de plata oferite de BRD - Groupe Société Générale, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Tiriac, Banca Co