INTERVIU PUBLICITAR. Noua campanie ColonHelp mizează pe televiziune, outdoor și online, spune Tudor Popa, director de marketing ColonHelp – Zenyth Pharmaceuticals.
Noua campanie vine cu mesajul :”Redescoperă bucuria de a fi sănătos“. De ce?
“Ne-am propus să readucem în atenția oamenilor bucuria de a fi sănătos. În același timp, dorim să tragem un semnal de alarmă că sănătatea românilor este în declin”, spune Tudor Popa.
“Vrem să arătăm că se poate și că schimbarea stilului de viață este primul pas către sănătate.”
Tudor Popa:
“Vom rula spoturi pe mai multe canale TV: Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Național TV, Kanal D, B1TV, Universal, Diva
Vom avea de asemenea o rețea de panouri outdoor, în principalele orașe ale țării. Să nu uităm de campania de advertoriale și bannere online pe care am început-o de curând, un mod practic și modern de comunicare.
Încă de anul trecut ne-am aliniat trendului pieței și am concentrat un buget substanțial componentei de online.
În privința printului, această componentă va fi ceva mai redusă față de anii trecuți, dată fiind situația presei scrise în această perioadă.”
Zenyth Pharmaceuticals, producătorul ColonHelp, a lansat la 1 martie campania „Redescoperă bucuria de a fi sănătos!“. Ca și în anii precedenți, pornind de la ideea că primăvara reprezintă un nou început de fiecare dată, Zenyth își propune să îi ajute pe români să redescopere bucuria sănătății și a stării de bine prin schimbarea stilului de viață.
Despre noutățile primăverii de la ColonHelp și despre această campanie, vorbește Tudor Popa, director de marketing ColonHelp – Zenyth Pharmaceuticals.
Interviul, pe larg:
Aveți deja o tradiție a campaniilor de primăvară. Care este ideea de bază în acest an?
Tudor Popa: Da, avem o tradiție ca începând din martie, în fiecare an, să ne dedicăm acțiunilor de con