Potrivit unui comunicat difuzat de Pro TV, care citeaza cifrele furnizate de Kantar Media, filmul „2012”, difuzat de Pro TV duminica seara la concurenta cu emisiunea „Romania danseaza”, de la Antena 1, a obţinut la nivelul publicului comercial o audienţă medie de 13,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,6%. “România dansează” a obţinut în acelaşi interval 11,6 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă.
Pro TV afirma ca şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul întregului public din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu 10,8 puncte de rating şi 19,5 procente cota de piaţă.
Potrivit unui comunicat difuzat de Pro TV, care citeaza cifrele furnizate de Kantar Media, filmul „2012”, difuzat de Pro TV duminica seara la concurenta cu emisiunea „Romania danseaza”, de la Antena 1, a obţinut la nivelul publicului comercial o audienţă medie de 13,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,6%. “România dansează” a obţinut în acelaşi interval 11,6 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă.
Pro TV afirma ca şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul întregului public din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu 10,8 puncte de rating şi 19,5 procente cota de piaţă.