Conform situatiei intocmite de CNA pentru anul trecut, cea mai mare depasire a spatiilor de publicitate ii apartine canalului principal al Televiziunii publice. In iunie 2012, TVR 1 a depasit „regula celor 12 minute” cu 13,07 minute, motiv pentru care a incasat si o amenda de 10.000 de lei.
Pe locul doi in acest clasament se situeaza OTV – televiziune acum suspendata – cu o depasire de 10 minute si 43 de secunde in luna aprilie a anului trecut, incalcare pentru care a primit tot o amenda de 10.000 de lei, dar pe care nu a achitat-o nici acum.
„Regula celor 12 minute” presupune faptul ca televiziunile nu au voie sa depaseasca 12 minute de publicitate intr-o ora de transmisie, dar cele 12 minute nu includ autopromovarea. Daca ar fi si acestea incluse, atunci campioane la depasiri ar fi Pro TV si Antena 1, insa difuzarea promo-urilor nu este inclusa in prevederile legii. CNA este institutia care monitorizeaza spatiile de publicitate.
Conform situatiei intocmite de CNA pentru anul trecut, cea mai mare depasire a spatiilor de publicitate ii apartine canalului principal al Televiziunii publice. In iunie 2012, TVR 1 a depasit „regula celor 12 minute” cu 13,07 minute, motiv pentru care a incasat si o amenda de 10.000 de lei.
Pe locul doi in acest clasament se situeaza OTV – televiziune acum suspendata – cu o depasire de 10 minute si 43 de secunde in luna aprilie a anului trecut, incalcare pentru care a primit tot o amenda de 10.000 de lei, dar pe care nu a achitat-o nici acum.
„Regula celor 12 minute” presupune faptul ca televiziunile nu au voie sa depaseasca 12 minute de publicitate intr-o ora de transmisie, dar cele 12 minute nu includ autopromovarea. Daca ar fi si acestea incluse, atunci campioane la depasiri ar fi Pro TV si Antena 1, insa difuzarea promo-urilor nu este inclusa in prevederile legii. CNA este institutia care monitorizeaz