Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară, organizat la Bucureşti – ROMEXPO, în perioada 14 – 17 martie 2013, a înregistrat o premieră naţională: promovarea unei destinaţii turistice naţionale prin sport.
,,Râşnovul Olimpic” a fost tema standului turistic realizat de Direcţia de Cultură a Primăriei Râşnov, împreună cu Asociaţia Rosenau – Turism.
Astfel, strategia de marketing pentru promovarea destinaţiei turistice Râşnov a trecut într-o nouă etapă, definită prin sloganul: ,,Staţiunea turistică naţională Râşnov – o experienţă unică: cultură, SPORT, natură”.
,,Participarea noastră la cel mai important târg de turism al României este o acţiune normală în munca de definire a imaginii Râşnovului ca destinaţie de referinţă pentru practicarea turismului cultural, sportiv şi de agrement. Calitatea Râşnovului de oraş gazdă al FOTE 2013, precum şi evenimentele sportive internaţionale şi naţionale programate pentru anul acesta, organizate pe Baza olimpică pentru sporturi de iarnă Valea Cărbunării – Râşnov, au şi rolul de a atrage turiştii în oraşul nostru. Pentru Râşnovul turistic, Râşnovul olimpic ne dorim să fie partea modernă a brand-ului, baza sportivă de pe Valea Cărbunării devenind unul dintre cele mai importante obiective turistice ale oraşului nostru”, a declarat primarul Adrian Veştea.
Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară, organizat la Bucureşti – ROMEXPO, în perioada 14 – 17 martie 2013, a înregistrat o premieră naţională: promovarea unei destinaţii turistice naţionale prin sport.
,,Râşnovul Olimpic” a fost tema standului turistic realizat de Direcţia de Cultură a Primăriei Râşnov, împreună cu Asociaţia Rosenau – Turism.
Astfel, strategia de marketing pentru promovarea destinaţiei turistice Râşnov a trecut într-o nouă etapă, definită prin sloganul: ,,Staţiunea turistică naţională Râşnov – o experienţă unic