The Washington Post va introduce plata pentru conținutul online din această vară, scrie Huffington Post, care citează un anunț al publicației.
Ani de zile, ziarul a respins ideea de a introduce plata pentru conținutul său online, chiar și după ce concurenții săi au făcut acest lucru cu succes.
The Washington Post, la fel ca rivalii săi, suferă din punct de vedere financiar pentru că cititorii s-au mutat pe online, iar tirajele au scăzut. Luna trecută compania care editează The Washington Post a anunțat pentru trimestrul patru o pierdere de 45,4 muilioane de dolari.
În luna decembrie a anului trecut, Washington Post a spus că studiază introducerea plății pentru conținutul online din 2013.
Steven Mufson de la The Washington Post a confirmat că publicația va introduce o taxa pentru conținutul online pentru utilizatorii care vor citi un anumit număr de articole. Până în acest moment conducerea ziarului nu a hotărât care va fi prețul pentru accesarea conținutului online al The Washington Post. Mufson spune însă că cititorii vor fi taxați pentru conținutul online după ce vor citi gratuit 20 de articole.
Mufson a mai adăugat că “studenții, profesorii, angajații guvernului și personalul militar vor avea acces nelimitat la conținutul The Washington Post în școli și la locurile lor de muncă”.
The Washington Post va introduce plata pentru conținutul online din această vară, scrie Huffington Post, care citează un anunț al publicației.
Ani de zile, ziarul a respins ideea de a introduce plata pentru conținutul său online, chiar și după ce concurenții săi au făcut acest lucru cu succes.
The Washington Post, la fel ca rivalii săi, suferă din punct de vedere financiar pentru că cititorii s-au mutat pe online, iar tirajele au scăzut. Luna trecută compania care editează The Washington Post a anunțat pentru trimestrul patru o pierdere de 45,4