• Odata cu intreruperea circulatiei tramvaielor pe Copou, RATP a efectuat o serie de modificari la mai multe trase pe care opereaza
Odata cu extinderea santierului din Piata Mihai Eminescu si cel al pasajului Octav Bancila, transportul public iesean a suferit o serie de modificari. Pe langa renuntarea la traseul cu numarul 8, care lega centrele universitare din Iasi, RATP a suplinit lipsa tramvaielor din Copou cu autobuze. Pe traseul cu umarul 1 care circula pe itinerariul Copou - Podu Ros - Tatarasi, RATP a scos la strada 5 autobuze, iar pe traseul cu numarul 13 au fost scoase la strada tot 5 autobuze. Durata acestui traseu este de aproximativ 70 de minute. "Tramvaiele de pe traseele 1 si 13 se înlocuiesc cu autobuze, care circula pe rutele Copou – Piata Unirii – Targu Cucu – Podu Ros – Tatarasi – Piata Chirila – Bas Ceaus – Bd. Tudor Vladimirescu – Podu de Fier – Tg. Cucu – Piata Unirii – Copou, respectiv Copou – Piata Unirii – Tg. Cucu – Podu de Fier – Bd. Tudor Vladimirescu – Bas Ceaus – Piata Chirila – Tatarasi – Podu Ros – Tg. Cucu – Piata Unirii – Copou. Circulatia tramvaielor de pe traseul 8 se suspenda", precizeaza Maricel Gherca, director general Regia Autonoma de Transport Public Iasi.
In total, in zilele lucratoare, RATP scoate la strada 63 de autobuze, 30 de tramvaie si 15 microbuze, in timp ce Unistil are socase pe traseu 26 de autobuze si 21 de microbuze.
In momentul de fata, doar sase trasee de tramvai mai sunt functionale in Iasi. Este vorba despre traseele 2,3,5,6,7 si 11, rute pe care, in zilele lucratoare, sunt scoase la strada cate 5 vagoane.
• Odata cu intreruperea circulatiei tramvaielor pe Copou, RATP a efectuat o serie de modificari la mai multe trase pe care opereaza
Odata cu extinderea santierului din Piata Mihai Eminescu si cel al pasajului Octav Bancila, transportul public iesean a suferit o serie