N-am mai vorbit de mult despre tovarăşii care au pus-o de-o afacere şi încearcă să acapareze toată publicitatea din Arad, motiv pentru care unii colegi de breaslă i-au denumit „clanul publicitarilor“. Pentru cei care nu ştiu despre cine e vorba, sau au uitat, trebuie să le spunem că primarul Gheorghe Falcă, alături de consilierul Ovidiu Moşneag, zis Happy Meal, un dealer de maşini cu piese chinezeşti, un primar de la ţară şi un deputat şi-au propus să ia publicitatea stradală din Arad. Ulterior, am aflat că dealerul cu pricina e Mihai Verbiţă, patronul firmei Verbiţă, care a sunat supărat la redacţie pentru că am scris de el. Auzim că nici acum nu i-a trecut supărarea şi vorbeşte tot felul de bazaconii prin târg. Dar de asta ne vom ocupa cu altă ocazie.
În fine, să revenim la lucruri importante şi să spunem că cei cinci afacerişti (sau clanul publicitarilor, cum doriţi) lucrează prin firma Armedia Group (care lucrează la rându-i prin Webo, firmă cu care probabil supăratul Verbiţă nu are nicio legătură, doar că îşi are sediul la aceeaşi adresă cu SC Verbiţă). Dacă ar lucra onest şi corect, nu le-ar avea nimeni treaba, dar tovarăşii de afaceri ai lui Falcă apelează la tot felul de practici interlope (cel puţin aşa se jură şopârlica): ameninţă, şantajează agenţi economici, sifonează bani publici pentru a-şi umfla firma, care să fie pregătită să preia toată publicitatea din Arad.
Ultima victimă a clanului publicitarilor este un mall din Arad, unde presiunile sunt foarte mari ca întreaga publicitate să fie preluată de firmele prin care lucrează Falcă şi Happy Meal. Şopârla noastră jură că a fost chiar ea martora unor discuţii în care cei de la mall-ul respectiv erau ameninţaţi de clanul publicitarilor cu controale de la Garda Financiară, Protecţia Consumatorilor, Direcţia Sanitar Veterinară etc. Tupeu maxim, nu glumă. De unde trimiteţi voi, păcălicilor,