Înmatriculările Dacia în Uniunea Europeană au crescut cu peste 12% în primele două luni din 2013, pe o piaţă în scădere cu 9,5%.
Pe o piaţă în scădere la nivelul Uniunii Europene (UE), Dacia culege acum roadele lansărilor de succes din ultimul an. Numărul înmatriculărilor de autoturisme Dacia noi în ţările Uniunii Europene (UE) a crescut cu 12,1% în primele două luni ale anului, la peste 40.200 de unităţi.
Totul în contextul unei pieţe în continuă scădere din cauza situaţiei economice dificile din zona euro, cu recesiune şi şomaj ridicat.
Înmatriculările de autoturisme noi din UE efectuate în lunile ianuarie şi februarie au coborât cu 9,5% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, la 1,68 milioane de unităţi, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
În procente, creşterea Dacia a fost depăşită numai de Honda (+15,1%) şi Jaguar (+22,1%), care afişează însă volume mai mici, de 18.000, respectiv de 3.200 de unităţi.
De unde vine creşterea
Dacia a reuşit să se impună pe piaţa auto datorită preţurilor mai mici decât cele practicate de ceilalţi producători. În plus, lansările de noi modele au fost constante.
Numai în ultimii trei ani, Dacia a lansat şapte noi modele. În toamna anului trecut, la Salonul Auto de la Paris, a prezentat noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway, cu numeroase îmbunătăţiri la capitolul design şi echipare faţă de variantele anterioare. Iar acum, la Salonul Auto de la Geneva, producătorul de la Mioveni a lansat noul Logan MCV şi seria limitată a Duster Aventure.
„Cu Noul Logan MCV şi Duster Aventure, Dacia îşi continuă strategia de a lua prin surprindere piaţa auto. Strategia mărcii reuneşte simplitatea şi generozitatea, ambele modele oferă mai multe echipamente şi un design reuşit, la un preţ specific Dacia. A