Intel a declanşat o campanie entuziastă de angajări, în vederea lansării televiziunii sale prin internet, în a doua parte a acestui an, potrivit Reuters. Compania intenţionează să pună în vânzare un televizor care să ofere atât programe live, cât şi alte programe la cerere.
Intel Media caută 60 de specialişti, pentru a-i adăuga la cei peste 300 pe care îi are şi ar putea ajunge la 400 în următoarele şase luni, de patru ori mai mulţi decât în urmă cu un an, potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, citat de Reuters.
Compania, condusă de fostul director BBC Erik Huggers, caută ingineri specialişti în „cloud computing“, proiectare de interfeţe şi securitate.
Unul dintre posturile pentru Intel Media face recrutări este şi cel de „reprezentant audienţă“, care trebuie să comunice pe toate canalele cu clienţii.
Una dintre calităţile candidatului solicitate: „trebuie să fie ciudat (weird, eng. în original)“.
Huggers spune că televizorul Intel dedicat internetului va avea şi o cameră care ar putea livra automat conţinutul spre anumiţi utilizatori.
Mai mult pe Economica.net
Intel a declanşat o campanie entuziastă de angajări, în vederea lansării televiziunii sale prin internet, în a doua parte a acestui an, potrivit Reuters. Compania intenţionează să pună în vânzare un televizor care să ofere atât programe live, cât şi alte programe la cerere.
Intel Media caută 60 de specialişti, pentru a-i adăuga la cei peste 300 pe care îi are şi ar putea ajunge la 400 în următoarele şase luni, de patru ori mai mulţi decât în urmă cu un an, potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, citat de Reuters.
Compania, condusă de fostul director BBC Erik Huggers, caută ingineri specialişti în „cloud computing“, proiectare de interfeţe şi securitate.
Unul dintre posturile pentru Intel Media face recrutări este şi cel de „reprezentant audien