Renault oferă acest nou motor în combinaţie cu şasiul GT Line. Renault Sport s-a jucat puţin cu suspensiile şi direcţia. Renault Megane facelift este oferit şi pe piaţa din România în compania motorului 1.6 dCi Energy de 130 CP. Unitatea înlocuieşte vechiul 1.9 dCi, nefiind vorba de vreun frate mai evoluat al propulsorului 1.5 dCi. Cu acest 1.6 dCi, Renault se luptă pe ultima sută de metri cu rivalii din segmentul C, alături de colecţia 2012 a lui Megane, model care îşi aşteaptă înlocuitorul. Facelift-ul lui Megane păstrează interiorul sobru şi curat al compactei franţuzeşti, aplicând câteva tuşe moderne. Versiunea GT Line aduce câteva tuşe proprii, cum ar fi ornamentele argintii inscripţionate “GT Line”, ceasurile de bord Renault Sport (incluzând un vitezometru absolut inutil
pentru un diesel de 1,6 litri). Portbagajul lui Megane are o deschidere largă şi oferă un volum de 368 de litri. Motorul are 1,6 litri, dar produce 130 CP, exploataţi printr-o cutie manuală, cu 6 trepte. Consumul mediu este unul foarte economic, de numai 5,8 litri/100 km.
La viteza de 100 km/h poţi ajunge în 9,8
secunde, iar viteza maximă este de 200 km/h. Megane 1.6 dCi Energy GT Line are un preţ de pornire de 21.700 euro.
Renault oferă acest nou motor în combinaţie cu şasiul GT Line. Renault Sport s-a jucat puţin cu suspensiile şi direcţia. Renault Megane facelift este oferit şi pe piaţa din România în compania motorului 1.6 dCi Energy de 130 CP. Unitatea înlocuieşte vechiul 1.9 dCi, nefiind vorba de vreun frate mai evoluat al propulsorului 1.5 dCi. Cu acest 1.6 dCi, Renault se luptă pe ultima sută de metri cu rivalii din segmentul C, alături de colecţia 2012 a lui Megane, model care îşi aşteaptă înlocuitorul. Facelift-ul lui Megane păstrează interiorul sobru şi curat al compactei franţuzeşti, aplicând câteva tuşe moderne. Versiunea GT Line aduce câteva tuşe proprii,