Ediţia cu numărul 3 a show-ului MASTERCHEF, SEZONUL 2, a fost lider de audienţă. Datele transmise de ProTv arată că emisiunea MASTERCHEF a înregistrat cea mai bună audienţă din acest sezon.
Potrivit cifrelor, MASTERCHEF a fost lider de audienţă, în intervalul său de difuzare , respectiv 20.25 – 22.29, show-ul culinar înregistrând 15,2 puncte de rating şi 29,5 % cotă de piaţă, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. În acelaşi interval de timp, Antena 1, principalul competitor s-a clasat pe poziţia a treia, după Kanal D, cu 5,6 puncte de rating şi 10,9 % cotă de piaţă. În minutul de maxima audienţă al show-ului MASTERCHEF, la 22.08, Pro Tv atingea pe publicul său ţintă un vârf de audienţă de 21,3 puncte de rating şi 40,2% cotă de piaţă.
O seară presărată cu multe preparate gustoase, cu deserturi care i-au cucerit de-a dreptul pe juraţi şi cu personaje de neuitat i-a încântat pe telespectatorii Pro Tv.
Poliţia a pus stăpânire pe platoul MASTERCHEF cu o prezenţă feminină rafinată: Corina Răduţ i-a îndulcit pe cei trei juraţi şi i-a asigurat că nu este acolo pentru a le da vreo amendă. După ce s-a convins că nici unul dintre ei nu arăta a infractor, Corina, de profesie poliţistă, a arătat la MASTERCHEF cât de pricepută este într-ale bucătăriei şi le-a gâdilat papilele gustative celor trei chefi cu o tartă cu nucă şi glazură de rom, care a fost răsplătită cu un şorţ.
Cătălin Scărlătescu i-a mărturisit, mai în glumă, mai în serios, că îi dă un “da” numai dacă primeşte şi el reţeta delicioasei tarte.
Un alt desert de-a dreptul savuros a fost prezentat şi de Andreea Pojar, care a mizat în competiţie pe o pavlovă cu cremă de vanilie şi zmeură. Cei trei juraţi de la MASTERCHEF intransigenţi au făcut-o pe Andreea să treacă prin clipe de coşmar până i-au dat verdictul, astfel că bucuri