Lovitură puternică pentru fanii seriei Need for Speed, după ce ultimul joc din serie, Need for Speed: Most Wanted, a fost retras de pe piaţă de Electronic Arts, ca urmare a numeroaselor probleme la transmisie şi frîne descoperite la maşini.
“Mi-am luat un Aston Martin DBS, din 2008, la mîna a doua, în care am băgat o groază de bani şi mă aşteptam să mă ţină cîţiva ani”, spune cristiano_ronaldo_89, şofer pe calculator de peste cinci ani. “Cînd colo, după două curse era praf. M-a lăsat transmisia, a trebuit să înlocuiesc cureaua de distribuţie, plăcuţele erau praf. Am băgat-o în service, am dat 100 de sute. Păi, ce combinaţie e asta vericule? Cum mai fug eu de poliţie? Bine că l-au retras de pe piaţă.” Contactaţi telefonic, producătorii jocului au declarat. “Nu este vina noastră că maşinile se defectează repede, majoritatea sînt făcute în Italia, deci nu înţelegem de ce vă miraţi. Vom remedia problemele după care vom lansa jocul din nou, cu multe opţiuni în plus. De exemplu, pentru a oferi utilizatorilor o experienţă cît mai realistă, vom adăuga opţiunea “dă şpagă la RAR”, bagă maşina în service ca să treci ITP-ul, plăteşte timbrul de mediu, înmatriculează maşina în Bulgaria şi, desigur, favorita tuturor, zgîrie maşinile celorlaţi concurenţi cu cheia”. Exclusiv online
Lovitură puternică pentru fanii seriei Need for Speed, după ce ultimul joc din serie, Need for Speed: Most Wanted, a fost retras de pe piaţă de Electronic Arts, ca urmare a numeroaselor probleme la transmisie şi frîne descoperite la maşini.
“Mi-am luat un Aston Martin DBS, din 2008, la mîna a doua, în care am băgat o groază de bani şi mă aşteptam să mă ţină cîţiva ani”, spune cristiano_ronaldo_89, şofer pe calculator de peste cinci ani. “Cînd colo, după două curse era praf. M-a lăsat transmisia, a trebuit să înlocuiesc cureaua de distribuţie, plăcuţele erau praf. Am băgat-o