TP-LINK, unul dintre cei mai mari producători mondiali de routere wireless, deschide un birou de reprezentare şi un centru logistic la Bucureşti. Centrul va fi un hub regional care va asigura distribuţia şi suportul tehnic pentru produse TP-LINK pentru clienţii din Europa de Sud-Est.
"România este a doua cea mai importantă piaţă după vânzările de echipamente de reţea din Europa de Est, după Polonia şi a cincea la nivel global în funcţie de viteza de Internet. Astfel, decizia deschiderii unui birou local şi a unui centru logistic aici se datorează atât potenţialului extraordinar de dezvoltare pe care piaţa locală îl are, cât şi poziţiei geografice care facilitează interacţiunea cu distribuitorii şi clienţii noştri din regiune", a declarat Hermes Song (foto), directorul general al TP-LINK România.
Pentru primul an de funcţionare a depozitului regional, TP-LINK estimează livrări de cel puţin 1,5 milioane de unităţi, dintre care aproximativ 35% vor fi destinate pieţei locale. În prezent, 80% din vânzările producătorului chinez în România sunt reprezentate de routere wireless, segment de produs pe care compania deţine o cotă de piaţă estimată la 55%.
TP-LINK îşi doreşte abordarea mai consistentă a segmentului de clienţi SoHo şi IMM-uri, categorie care va genera anul acesta aproximativ 20% din vânzări.
În 2012, piaţa locală de echipamente de reţea pentru segmentul consumer şi SoHo s-a cifrat la 20 de milioane de dolari. Pentru anul în curs, TP-LINK anticipează o creştere moderată a pieţei, de aproximativ 10%.
Compania TP-LINK este prezentă pe piaţa românească din 2007, prin trei distribuitori oficiali: Network One Distribution, Mondo Plast şi Royal Computers.
TP-LINK, unul dintre cei mai mari producători mondiali de routere wireless, deschide un birou de reprezentare şi un centru logistic la Bucureşti. Centrul va fi un hub regional