Vânzările Metro Cash & Carry au atins, în România, 1,018 miliarde Euro. În prezent, Metro Cash & Carry operează o reţea de 32 magazine, cu un număr de 5.440 angajaţi, în România, informează compania într-un comunicat de presă transmis GdS. "În 2012 ne-am definit clar priorităţile strategice esenţiale, pentru a poziţiona compania noastră mai aproape de clienţi. Am pus în aplicare cu succes o serie de măsuri adaptate la dorinţele de afaceri ale clienţilor, pentru a continua să consolidăm valoarea clientului, precum şi competitivitatea companiei noastre. Desigur, vom continua aceste strategii, vizând o creștere pe termen lung.”, a spus Dusan Wilms, Director General Metro Cash & Carry România. În anul financiar 2012, Metro Group a înregistrat, în general, o dezvoltare puternică într-un mediu macroeconomic dificil. Vânzările Metro Group au crescut cu 1,2%, ajungând la 66,7 miliarde Euro. Chiar dacă pe plan internaţional vânzările grupului au crescut cu 1,7%, în Germania - ţara de origine a grupului - cifra de afaceri a Metro scăzut, mai ales după ce compania a decis să închidă zece magazine.
Vânzările Metro Cash & Carry au atins, în România, 1,018 miliarde Euro. În prezent, Metro Cash & Carry operează o reţea de 32 magazine, cu un număr de 5.440 angajaţi, în România, informează compania într-un comunicat de presă transmis GdS. "În 2012 ne-am definit clar priorităţile strategice esenţiale, pentru a poziţiona compania noastră mai aproape de clienţi. Am pus în aplicare cu succes o serie de măsuri adaptate la dorinţele de afaceri ale clienţilor, pentru a continua să consolidăm valoarea clientului, precum şi competitivitatea companiei noastre. Desigur, vom continua aceste strategii, vizând o creștere pe termen lung.”, a spus Dusan Wilms, Director General Metro Cash & Carry România. În anul financiar 2012, Metro Group a înregistrat, în general, o dezvoltare puterni