Revista Variety, una dintre cele mai vechi şi mai respectate surse de informaţii din industria de divertisment americană, a anunţat că renunţă la versiunea print zilnică, la 80 de ani de la lansarea sa, informează Reuters.
Ultima ediţie tipărită a cunoscutei publicaţii Variety a apărut pe piaţă marţi, încheind astfel o epocă de 80 de ani de la lansarea revistei. Totodată, Variety a anunţat că se va concentra pe dezvoltarea operaţiunilor sale din mediu digital şi că va lansa o nouă versiune tipărită a publicaţiei, însă care va apărea săptămânal.
Revista Variety, care din toamna anului trecut are un nou proprietar, şi-a luat rămas bun de la versiunea tipărită titrând pe prima pagină "Variety ankles daily pub hubbub", folosind un verb pe care jurnaliştii publicaţiei l-au inventat şi pe care îl foloseau de obicei când relatau despre plecările directorilor executivi din studiourile cinematografice.
"Acesta este ultimul număr al versiunii printate a publicaţiei zilnice Variety", au anunţat reprezentanţii publicaţiei. Ei au invitat fanii revistei să urmărească în continuare site-ul Variety.com, care va fi actualizat în mod constant.
Totodată, oficialii Variety au anunţat că jurnaliştii care lucrau la publicaţia cotidiană Variety şi cei care se ocupau de versiunile sale internaţionale săptămânale se vor uni şi vor lansa o nouă revistă tipărită, pe 26 martie, aceasta urmând să apară pe piaţă în fiecare marţi.
Noua publicaţie şi site-ul Variety vor continua să pună accentul pe informaţii la zi din domeniul industriei de divertisment, însă acoperirea evenimentelor şi a subiectelor va fi extinsă.
Decizia anunţată de Variety este în ton cu schimbările produse în ultimii ani în presa scrisă din SUA, cauzate de scăderea veniturilor din publicitate, dar şi de modificarea obiceiurilor de consum ale cititorilor. Astfel, un număr din ce în ce m