TP-LINK, lider mondial și local pe segmentul routerelor wireless, a anunţat astăzi deschiderea unui birou de reprezentare și a unui centru logistic la București.
Centrul va fi un hub regional care va asigura distribuția și suportul tehnic pentru produse TP-LINK pentru clienții din Europa de Sud-Est, respectiv Bulgaria și țările din fosta Republică Iugoslavă.
“România este a doua cea mai importantă piață după vânzările de echipamente de rețea din Europa de Est, după Polonia și a cincea la nivel global în funcție de viteza de Internet. Astfel, decizia deschiderii unui birou local și a unui centru logistic aici se datorează atât potențialului extraordinar de dezvoltare pe care piața locală îl are, cât și poziției geografice care facilitează interacțiunea cu distribuitorii și clienții noștri din regiune. În plus, piața a ajuns la maturitate, iar conectarea la internet și accesul rapid la informații au devenit servicii disponibile pentru marea parte a populației”, a declarat Hermes Song, directorul general al TP-LINK România.
În ţara noatră TP LINK va avea în jur de 10-12 angajaţi până la finele acestui an, nefiind incluşi şi oameni care vor lucra la depozitul inaugurat la km 26 al autostrăzii Bucureşti-Piteşti.
Pentru primul an de funcționare a depozitului regional, TP-LINK estimează livrări de cel puțin 1,5 milioane de unități, dintre care aproximativ 35% vor fi destinate pieței locale. În prezent, 80% din vânzările producătorului chinez în România sunt reprezentate de routere wireless, segment de produs pe care compania deține o cotă de piață estimată la 55%. Compania a reuşit să vândă numai de Black Friday 2012 peste 20.000 de routere wireless. În total, anul trecut, compania a comercializat 324.000 de dispozitive, în creştere cu 30% faţă de anul 2011. 65% dintre vânzări se efectuează online, iar restul prin intermedi