Stihl Romania, filiala locala a unuia dintre cei mai mari producatori de motoutilaje agricole din lume, s-a confruntat anul trecut cu o evolutie timida a business-ului, de sub 5 procente, ca urmare a unei piete marcata de incertitudini, iar pentru acest an prognozeaza o evolutie de cel mult 10%.
Un factor negativ in evolutia afacerilor companiei la nivelul anului trecut a fost reprezentat si de conditiile atmosferice din prima parte a anului, cand vremea nefavorabila a incurcat planurile companiei.
“Anul trecut a fost unul dificil. Se simte o tendinta nu foarte incurajatoare de achizitii de motoutilaje agricole in randul consumatorilor, ceea ce a condus la scaderi a vanzarilor pe anumite game de produse. Vremea poate schimba vanzarile, iar ploile din prima parte a anului ne-a cam incurcat planurile. In procente, am avut o crestere cel mult 5%”, a declarat in cadrul unui eveniment de presa Ioan Mezei, director general Stihl.
Potrivit datelor furnizate de companie, afacerile Stihl Romania s-au ridicat la nivelul anului 2011 la 24 de milioane de euro.
Nici pentru acest an, reprezentantul Stihl nu este mai optimist.
“Nu sunt foarte optimist. Sunt semne ale crizei resimtite la nivelul intregii piete. Este o incertitudine ridicata in randul producatorilor de profil, dar optimist vorbind putem asista la o evolutie a business-ului cuprinsa intre 5-10% in acest an”, a precizat Mezei. Citeste si:Cine este antreprenorul roman care se lupta cu greii Stihl si HusqvarnaPromotiile au crescut afacerile Stihl la 20,4 mil. euro in 2010Cresterea portofoliului de produse a majorat afacerile Stihl cu peste 15% in 2010
Pentru bunul mers al afacerilor, directorul general Stihl Romania mizeaza in acest an la o crestere a numarului de parteneri, in prezent compania comercializandu-si produsele prin intermediul unui numar de 220 de distribuitori la niv