A treia ediție MasterChef nu a reușit să depășească serialul Suleyman după audiența la nivelul întregii țări și la orașe. Ca și la celelalte ediții, Pro TV a fost peste Kanal D doar la publicul comercial, cel cu vârste între 18 și 49 de ani.
Față de celelalte ediții, s-a micșorat însă considerabil diferența dintre MasterChef și Suleyman, după cum Paginademedia.ro vă prezintă în continuare. De altfel, MasterChef de aseară a avut cele mai bune rezultate de audiență din acest sezon.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele ediției a treia din acest sezon de MasterChef:
LA NIVEL NAȚIONAL: Aproape 2,3 milioane de români au urmărit MasterChef, în fiecare minut. Suleyman a fost pe primul loc în top, la 90.000 de telespectatori pe minut distanță. Săptămâna trecută, Suleyman avea în față aproximativ 400.000 de telespectatori pe minut. La prima edițieMasterChef, Suleyman avea un avans de aproape 700.000 de persoane.
LA NIVEL URBAN: Emisiunea de pe Pro TV a fost văzută de aproape 1,25 milioane de orășeni în fiecare minut. În același timp, la Kanal D se uitau 1,31 milioane, cu 75.000 mai mulți decât la MasterChef. Săptămâna trecută, Suleyman avea în plus peste 200.000 de orășeni pe minut, iar în urmă cu două săptămâni, sultanul avea în față 300.000.
SEGMENTUL COMERCIAL. Pro TV a fost pe prima poziție, la distanță, pe segmentul de vârstă 18-49 de ani. Astfel, 836.000 de telespectatori ai MasterChef, în fiecare minut, au fost din segmentul comercial (15,2 rating). Kanal D a fost în urmă pe acest target: 551.000 de telespectatori, cu aproape 300.000 mai puțini decât MasterChef (10 rating).
Audiența posturilor TV, marți, 19 martie, pe intervalul MasterChef:
Citește și:
A treia ediție MasterChef nu a reușit să depășească serialul Suleyman după audiența la nivelul întregii țări și la orașe. Ca și la celelalte ediții, Pro TV a fos