Ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediul de Afaceri, Maria Grapini, spune că în ultimii ani s-au cheltuit mulţi bani pentru promovare, dar aceasta trebuie realizată dacă are în spate un produs competitiv, altfel turistul va fi nemulţumit şi se va crea o imagine proastă a respectivului obiectiv
"Eu am descoperit în doar două luni de când sunt ministru că s-au cheltuit foarte mulţi bani pe promovare, dar promovarea trebuie să aibă în spate produsul şi serviciul, degeaba promovăm şi vine turistul şi este nemulţumit. Am făcut mai mult rău pentru că o imagine proastă se şterge mai greu decât o promovare care este mai temperată. În toate domeniile când promovezi trebuie să ai în spate şi produsul şi setul de valori pentru că dacă îl minţi pe client, faci o promovare care nu are în spate valoarea pe care ai vrut să o promovezi printr-o siglă, printr-un slogan printr-un filmuleţ, printr-un spot publicitar, atunci faci mai mult rău şi durează mai mult timp să corectezi", a declarat Maria Grapini, marţi, la Mangalia, citată de corespondentul MEDIAFAX.
Ea a făcut, marţi după-amiază, o vizită în staţiunile din sudul litoralului şi a fost nemulţumită de faptul că sunt foarte multe unităţi hoteliere care nu sunt în funcţiune, nu sunt întreţinute şi strică imaginea staţiunilor.
"Nu sunt renovate, nu sunt în funcţiune. Noi nu putem promova Mangalia, de exemplu, ca staţiune balneo şi nici turistic dacă trecem pe lângă lucrurile acestea. (...) Trebuie să reglementăm ce facem cu proprietarii care de 20 de ani, de cinci ani au închis hotelurile şi se întâmplă aici ceea ce se întâmplă: paragină. Să ne facem paşii strategici pe care să îi urmărim în fiecare an ca să ajungem la o situaţie normală, să fructificăm ce ne-a dat Dumnezeu", a mai spus ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediul de Afaceri.
Maria Grapini consideră că trebuie dată o reglement