G2 Romania, una dintre cele mai mari agentii de creatie de pe piata locala, a avut anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de milioane de lei (8,97 mil. euro), in crestere cu peste 5% fata de 2011, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mircea Toma Pascu, cel care a preluat din acest an functia de managing director al companiei de publicitate.
In 2011, G2 Romania a avut o cifra de afaceri de 38,4 milioane de lei (aproximativ 9 milioane de euro) si un profit net de 2,58 milioane de lei (610.000 de euro), conform Ministerului de Finante.
Compania lucreaza pentru 15 conturi active, agentia oferind pentru majoritatea clientilor servicii integrate de comunicare. Printre cei mai mari clienti ai G2 Romania se numara British American Tobacco, Procter&Gamble, Vodafone Romania, Opel, Asirom. De asemenea, compania mai lucreaza si pentru Ivatherm, GlakoSmithKline, Absolut Vodka, Avon, Titan Loulis, Pfizer, Emirates, New Yorker. Pascu: Vrem se generam o serie de proiecte care "vor face valuri" „Anul acesta componenta ATL ramane foarte importanta, dar, in acelasi timp, vrem sa ne detasam ca lideri in zone strategice cum sunt shopper marketing si digital. De altfel, aceasta directie de dezvoltare a dus anul trecut la rebrandingul agentiei din Grey in Grey-G2, devenit ulterior G2, la o noua strategie si un nou plan de abordare. Ne vom dezvolta ca echipa foarte mult, ne vom diversifica si mai mult abilitatile si vom genera o serie de proiecte proactive care <
Mai exact, compania a dezvoltat un instrument de cercetare denumit G2 Engage care imbina metodologii de tip calitativ si cantitativ si care permite radiografierea consumatorilor, shopperilor, userilor din momentul in care acestia resimt o nevoie pana in momentul in care respectiva n