Presa autohtonă continuă să aibă probleme şi în 2013, mai multe titluri renunţând la varianta pe print. Luna martie s-a dovedit a fi fatală pentru ediţiile tipărite ale "The Marketer", "Income Magazin" şi "Jurnalul de Duminică". Istoria ultimilor 5 ani ne-a demonstrat că acesta este primul pas spre dispariţia definitivă, în puţine cazuri activitatea a continuat la parametri normali după ce respectiva pu-blicaţie a trecut exclusiv în mediul online. Pe acest fond de reduceri de costuri şi reduceri de personal, informaţia autentică a devenit o pasăre rară.
Neînţelegerile dintre redactori şi patroni au dus şi la situaţii mai puţin obişnuite. La "Româ-nia liberă", din cauza întârzierii plăţii salariilor, s-a ajuns la o grevă spontană de câteva ore, fără a perturba fluxul normal al ediţiei de print, în schimb, din aceleaşi cauze, două numere ale ziarului "Telegraful de Prahova" nu au mai ajuns la tarabe. Sunt doar două exemple, mici greve, înăbuşite rapid, având loc şi la alte publicaţii unde salariile au întârziat nepermis de mult.
De fiecare dată, orice dispariţie a unui titlu tipărit este acoperită cu foar-te multe cuvinte frumoase. La fel se întâmplă şi în cazul "Jurnalului de Duminică", într-un anunţ pos-tat pe jurnalul.ro: "Revista Jurnalul de Duminică ne va înfrumuseţa în continuare sfârşitul de săptămâ-nă. Nu va mai fi pe print, dar proiectul va continua online. Aşa că vă invităm să citiţi poveştile, jurnalele (cel al Reginei Maria, cel al lui Constantin Argetoianu), opiniile, reportajele, previziunile culturale. Vă invităm să râdeţi cu noi la caricaturile lui Puiu Găzdaru, să călătorim în timp, în România de altădată, sau să aflăm ponturi despre frumuseţe şi sănătate. Să ne bucurăm împreună de o porţie de cultură pentru sufletul fiecăruia". Deocamdată nu este foar-te clar dacă aceas-tă publicaţie va avea un site separat de cel al cotidianului editat de