Luna martie a fiecărui an este marcată de unul dintre cele mai importante saloane auto din lume, cel de la Palexpo, Geneva. AutoReport.ro a fost prezent aici pentru a vă arăta premierele unui salon care a fost dominat de supercaruri. Spre bucuria noastră, aici este un duel al producătorilor de maşini de lux, dar şi al producătorilor de hypercaruri. Ferrari, Bentley, Jaguar, Lamborghini şi Rolls Royce au revenit în forţă cu noi modele la Salonul Auto de la Geneva, într-o încercare de a creşte piaţa europeană de maşini de lux.
Ferrari a prezentat în această săptămână la Geneva un automobil hibrid de 1 milion de euro numit LaFerrari. Bentley a expus modelul îmbunătăţit Continental Flying Spur, cu patru uşi. Jaguar a prezentat în premieră XFR-S, dar şi coupeul F-Type, Lamborghini a venit cu cel mai scump supercar – Veneno, Koenigsegg a adus o maşină unicat, în timp ce Rolls-Royce şi-a îmbogăţit gama cu un coupe numit Wraith.
În seara de dinaintea zilelor presei ale Salonului Auto de la Geneva, a fost aleasă maşina europeană a anului 2013, Volkswagen Golf.
Salonul a fost luat în serios şi de ceilalţi producători auto. Aici am putut vedea pentru prima dată la standul Alfa Romeo, noua 4C Competizione. Puţin mai departe Aston Martin a pregătit 4 ediţii centenare ale maşinilor din gama sa.
Audi a venit cu concepte derivate ale noului A3, dar şi o variantă S3 Sportback.
BMW a adus doar varianta derivată din Seria 3, hatchback-ul GT. Mult mai activ a fost Chevrolet, cu premierele Corvette Stingray cabrio, Chevrolet Spark EV (un vehicul electric) şi varianta facelift a SUV-ului Captiva.
Citroen a adus doar C3 facelift, alături de maşina campionă în WRC, DS3.
Dacia a prezentat Logan MCV break, dar şi o versiune specială Duster Adventure. Asta în ciuda faptului că presa se aştepta să vadă aici Duster facelift.
Ford a prezentat un stand comp