Agentia de relatii publice TotalPR ofera servicii de rela�ii publice �i management de evenimente pentru Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii si accesorii fashion din Romania, in urma castigarii unui pitch organizat la finalul anului trecut.
Contractul este valabil pe o perioada de un an, iar campania de comunicare va fi lansata incepand cu aceasta luna.
TotalPR va furniza astfel servicii de consultanta, media relations si management de evenimente.
“Realizarea unei campanii de comunicare pentru o companie cu peste 40 de magazine la nivel national �i cu planuri ambitioase de dezvoltare, reprezinta o provocare pentru noi. Incheierea acestui parteneriat confirma trendul de dezvoltare al TotalPR in zona clientilor din domeniul de retail, alaturi de Hornbach si EuroGsm, aflate deja in portofoliul agentiei”, a declarat Cosmin Mares, director general si fondator al TotalPR. Citeste si:Cosmin Vladimirescu, MasterCard: Tot mai putini comercianti isi permit sa refuze plata cu cardulCosmin Bucur, RBS: Clientii de Preffered Banking cauta produse de investitii mai sofisticateKazahii il schimba pe Vasile Turcu de la conducerea Rompetrol Rafinare
Agentia TotalPR si-a inceput activitatea in 2009 castigand conturi din domeniul IT&C, ulterior extinzandu-se in zona de constructii & amenajari interioare, dar si retail. Din portofoliul TotalPR fac parte companiile Ariston Thermo, Lasselsberger, Saint Gobain Glass, Sika, Symmetrica, Kuma, Chic Ville, Hornbach, Endava, EuroGsm, iQuest, Interactive Intelligence, Netopia mobilPay, Romsys, SAP România, ComputerGames, Zitec �i Cluj IT Cluster.
Meli Melo Paris este o companie înfiintata in 1998 de catre francezii Hubert Larmaraud si Stephane Dumas. Acestia au pus bazele primului magazin, în Bucure�ti, reteaua numarand in prezent 40 de unitati in intreaga tara.